Plan Pracy Grupy I

PLAN MIESIĘCZNY- PAŹDZIERNIK

 

Tematy kompleksowe:

  1. Idzie jesień…przez ogród i sad.
  2. Idzie jesień…do zwierząt.
  3. Co z czego otrzymujemy.
  4. Idzie jesień…z deszczem.

 

 

  • Rozpoznawanie i nazywanie wybranych owoców i warzyw
  • Uczestniczenie we wspólnych zabawach
  • Odpowiadanie na pytania dotyczące wysłuchanego utworu
  • Liczenie wyodrębnionych przedmiotów z wymienianiem liczebników
  • Słuchanie piosenek o prostej linii melodycznej, próby zapamiętywania tekstu i melodii
  • Uczestniczenie w zabawach muzyczno-ruchowych
  • Uczestniczenie w zabawach z elementem naśladownictwa
  • Zabawy ruchowe na świeżym powietrzu
  • Poznawanie sposobów przygotowywania się zwierząt do zimy na przykładzie jeża, wiewiórki, bociana.
  • Skupianie uwagi na przedmiotach, treściach przekazywanych przez nauczyciela
  • Tworzenie kompozycji z różnych materiałów i tworzyw
  • Poznawanie etapów produkcji (np. papieru, chleba, cukru itp.), z wykorzystaniem filmu, internetu.
  • Obserwowanie zmian zachodzących w przyrodzie, w bliskim otoczeniu przedszkola.
  • Szanowanie wody, niemarnowanie jej
  • Słuchanie i rozpoznawanie odgłosów dochodzących z otoczenia

 

PLAN MIESIĘCZNY- WRZESIEŃ

 

Tematy kompleksowe:

  1. To jestem ja.
  2. Moja grupa.
  3. Moja droga do przedszkola.
  4. Idzie jesień…przez las, park.

 

 

  • Poznawanie imion i nazwisk dzieci i grupy
  • Uczestniczenie we wspólnych zabawach
  • Odpowiadanie na zadane pytania
  • Nazywanie przedmiotów i ich kolorów
  • Porównywanie przedmiotów: klasyfikowanie ich ze względu na jakość, barwę, wielkość itp.
  • Słuchanie piosenek o prostej linii melodycznej, próby zapamiętywania tekstu i melodii
  • Uczestniczenie w zabawach muzyczno-ruchowych
  • Uczestniczenie w zabawach z elementem naśladownictwa
  • Zabawy ruchowe na świeżym powietrzu
  • Rozpoznawanie swojego znaczka rozpoznawczego wśród innych znaczków
  • Skupianie uwagi na przedmiotach, treściach przekazywanych przez nauczyciela
  • Nazywanie przedmiotów i ich kolorów
  • Porównywanie przedmiotów, klasyfikowanie ich
  • Rysowanie kredkami
  • Muzyka i śpiew- słuchanie piosenek o prostej linii melodycznej
  • Uczestniczenie w zabawach muzyczno – ruchowych